رفتم

رفتم رفتم
رفتم و بار سفر بستم
با تو هستم هرکجا هستم
از عشق تو جاودان ماند ترانه من
با یاد تو زنده ام عشقت بهانه من
پیدا شو چو ماه نو گاهی به خانه من
تا ریزد گل از رخت در آشیانه من
رفتم و بار سفر بستم با تو هستم هرکجا هستم
آهم را می شنیدی به حال زارم می رسیدی
نازت را می خریدم تو ناز من را می کشیدی
به خدا که تو از نظرم نروی
چو روم ز برت ز برم نروی
رفتم و بار سفر بستم با تو هستم هرکجا هستم



نظرات شما عزیزان:

negin
ساعت14:27---22 تير 1391
سلااااااااااااااااااااااااااام وبت خیلی نایسه
به منم سر بزن
امروز آپ کردم
خواستی تبادل لینک کنیم
خبر بده


nazanin
ساعت17:45---9 تير 1391
صدای مرا بشنو…
من از درون کسی فریاد میزنم
که روزی خود را عاشق ترین میدانست
ولی اکنون در گوشه ای از دل تنگ دنیا
در زیر خروارها خاطره، آرامیده است،
من او هستم و او تنها دلی بود که میشناختم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
<-TagName->
+ تاریخ | چهار شنبه 7 تير 1391برچسب:,ساعت | 23:41 نویسنده | goddess |